Merhaba 3.5 aylık bi bebeğim var gündüz uykuları max. yarım saat, hatta bazen koyar koymaz uyanıyo, gece bi süre sonra saat başı uyanma. Araştırıyorum hep uyku eğitimi çıkıyor ama bunu destekle yapamam çok pahalı. Benim gibi olan çok var biliyorum. Kendi kendinize başarabildiniz mi? Ne zaman başladınız ne yaptınız. Destekli uyumasına razıyım ama yarım saate uyanması çok kötü kollarım dayanmıyor artık fiziksel ve ruhsal olarak çöktüm 😔