melike567 ocakta 3 olacak tam konussun diye 4 aydır kreşe gidiyor verilen komutları anlıyor uyguluyor çoğu şeyi öğrendi yapıyor sadece masanın üstünde altında vs yi anlamıyor. Ama konusmuyor baba diyor. Psikologa götürdük kelimeleri heceleyin falan dedi. Denedik tahta dedi bütün oyuncakları eylemleri tek tek papağan gibi tekrarladık babası 1 saatte tahtayı öğretti. Neyse 1 hafta sonra avm ye gittik geldikkk dedim inerken kızımda geldikk dedi. Hav hav de dedim hav dedi bu kadar. Dil terapistine başladık. Konusmayan çocuklar genelde kreşte 2. 3. Ayında akıcı konusnaya baslıyorlar gidenlerden gördüm. Bizimki henüz başlamadı sabrediyoruz bakalımm. Ama kesin kreşe gitsin. Keşke daha ucuz olsaydı 2 yasında gönderirdim kreşe . 1 sene önce 7 bindi gönderemedik. Yeni maaş zamlarıyla gönderiyoruz şuan 14 bin olsada gidiyor: sizde gönderin kreşe eğer uygun bulursanız ne mutlu bulunduğum semtte ve mahallede ucuz yok