ben zayıflamaktan ziyde sadece ödem atmaya faydası olduğunu düşünüyorum yani ödeminiz varsa atmanızı sağlıyor o kadar bu konuda etkili baya,bazen çok hamur işi falan tükettiğimde akşam içiyorum vesabaha gerçkten faydasını görüyorum ama kesinlikle bol su tüketmelisiniz yoksa böbrekler yorulur