21 ayligiz.artik uykusunu çok bölmeye başladı çalıştığım için bende çok yoruluyorum artık.bu yüzden memeyi kesmem lazım..gunduzleri cok emmiyor.isten gelince biraz oyalaniyor sonra yatana kadar belki 1 2 kez.ama gece sik kalkiyo.artik ikimizin de deliksiz uykuya ihtiyacı var.nerden başlayacaz kaRar veremedim.tecrubeleriniz nelerdir