Kızlar merhaba eşim bir haftadır hastaydı evde serumlar taktık parol falan derken çok kötüydü iyileşti bitmesine yakın bana geçti ama hep maskeliydik 4 aylık bebeğimiz için kızımdada bir anda ateş oldu gece huzursuzlandı sürekli ağladı ateş düştü geri çıktı hırıltı basladı peşine gece hastaneye gittik pcr pozitif geldi yaşayan varmı nasıl atlattınız şuan iyiyiz ateşi yok ara sıra hırıltı oluyo halsiz biraz