Minnosunannesii akşamları süt azalmaz. Sadece ön süt azalır bu sebepten göğüs yumuşak olur. Ön sütün azalmasının iki sebebi var, birincisi ön süt gaz yapar gece bebeğin gazı olmasın diye vücut ön sütü azaltır, ikincisi ön süt yerine yağlı süt içip karnı daha iyi doysun diye ön süt azalır. Yani ön sütün azalması bebeğin yağlı ve gaz yapmayan süt içmesi demektir. O emdikçe süt gelir. Uykuya geçişinin zor olması aç olduğundan değildir atak dönemi olabilir ki yeni 4.ay atağı atlattınız 35 gün süren zor bir ataktır. Gündüz çok yoruluyor yeterince uyumuyor olabilir, çok uyuyor bu yüzden biyolojik saati gece uykusu saatini ileri atmış olabilir, yani direkt sütüm azaldı demeyin. Süt azalmaz süt bitmez süt her zaman emen bebeğe gelir.