Yasirin_annesi 2ay 12 günlük oğlum sağ yumurtalığı su toplamış doktor genellikle bir süre sonra geçer dedi geçmezse fıtık yapar o zaman müdahale ederiz dedi bu durumla karşılaşıp sonradan geçen var mı çok üzülüyorum 😞
NazlnrTan Yasirin_annesi belirtisi neydi? Ben ilk defa duyuyorum yumurtalık su toplanmssı gibibirşeyi 🙄
Aliim Yasirin_annesi az önce bende aynı postu açtım sizi görmedim benim oğlumda 44 günlük sağ yumurtası su toplamıştır sağlık ocağına götürdüm bugün cerrahi gormesi lazım dedi yarın bizde doktora götüreceğiz bizde çok korkuyoruz :(
Yasirin_annesi Aliim bizde ürolojiye götürdük canım öyle ilaç ya da bir müdahale vs yapmıyorlar canım bize doktor dedi büyüme artarsa falan getirin dedi her ihtimale karşı ayda bir falan kontrole getirirsiniz dedi
Yasirin_annesi Bir yumurtalığı diğerine göre büyüktü ultrason da belli oldu doğduğundan beri yumurtalıkları iriydi zaten normalinden biraz fazla iriydi yani öyle ağrı sancı yapan bir şey değilmiş erken farkedilirse ama farkedilmezse ileride fıtığa dönüştürebiliyormuş
Aliim Yasirin_annesi usg ile bakıldı mi size :( oğlum daha yine bronşit sebebi ile hastaneden çıktı şimdide bu oldu :((
Yasirin_annesi Aliim evet bakıldı orada görüyorlar zaten canım korkmayalım bir şey olmaz Allah’ın izni ile doktor bağırsaklara çıkmadığı sürece ağrı yapmaz dedi bağırsaklara çıkarsa fıtık yapıyormuş kontrol etmek lazım sürekli işte büyüme oranı var mı vs
Eliftuba Bizim doğumdan beri var doktor su fırığı demişti ilerde geçer 7aya kadar geçmezse bakarız demişti
Yasirin_annesi Eliftuba evet bizede 6-7 aya kadar geçiyor genelde dedi geçmezse ameliyat oluyormuş sanırım