Herkese Merhaba,
Bebegim 10 günlük. Baslarda sarilik riski var diye biberonla sutumu sagip verdim bazende mama verdim halada öyle yapiyorum cunku mememden doymuyor yoruluyor hemen uykuya geciyor kisa surede agliyor bu sefer tekrar biberonla vermek zorunda kaliyorum. Ama suan biberonu ve mamayi birakmak tamamen memeye alistirmak istiyorum bunu nasıl yapabilirimm 🥺 Daha fazla alistirmak istemiyorum cunku biberon isi cok zor. Bazen yeri geliyor 1 saat emiyor ama doymuyor dinlene dinlene emiyor. Yeteri kadar alamiyor ne yapicam bilmiyorum tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var🙏🏻