Feyadem dolunay01 gece gündüz hiç çıkartmadım. Sadece emzirirken çıkarttım sonra geri hemen taktım iyileşene kadar. Zaten sürekli takılı olunca sütun de geliyo kapağın içind e ve o yumusatiyo iyice.
dolunay01 Feyadem benımde oyle ama fayda etmıyor yarıldı hatta bılemedım enden sılvernurse nın kını aldık kac gunde ıyılestı sızın
Dorugum seymaaras tahinin ustunde bieiken yag varya onu surun benim bebegim emmedi gogus pompasida yara yapti sagamiodum herseyi denedim snr bi anne ondan bahsetmisti denedim ve sabaha kdr kapanmisti yara o sekilde emzirebiliosunda