Kızların merhaba yardımınıza ihtiyacım var
Aynı sorunu yaşayan arkadaslar var mı?
Kızım 8aylik uykuya geçişlerde red yaşıyoruz çok uykusu geliyor ama uyumayacagim diye inat ediyor şimdiye kadar ilk başlarda emerek uyuyordu , sonra beşikte uyumaya başladı, onuda reddetti yatakta yatmaya başladı benimle beraber , sonra kucağımda hafif pışpışla uyumaya başladı artık kucağımda da uyumak istemiyor kendini geriye sağa sola atıyor son gunlerde emziği de istemiyor, ayakta salladım bir ara onu da istemiyor yani denemediğim yöntem kalmadı ninniler , beyaz gürültüler hepsini reddetti hiç bir şekilde uyumak istemiyor artık kalkınca gülücükler saçıyor, karambole uyutabilirsem ne mutlu , bazende tam uyuyor bir anda kendini sağa sola döndürüp kalkıp ağlıyor uyanıyor, diştendir dedik dişleri de çıkardı üst üste tavşan, köpek, alt disler hepsi çıktı bu süreçte hep yirmi dk da bir uyandı, dün gece artık on dk da onbeş dk da bir uyandı hep , sağa sola dönüyor, yüzüstü dönüyor gözleri kapalı ağlıyor sonra uyanıyor, iki üç gündür de sürekli omzuna tırmanıyor hiç inmiyor kucağımdan ayrılık kaygısı dedikleri bu müdür acaba? Çünkü gece annee diye bı kaç kalkıp sarılarak uyudu , anlamadım şaştım kaldım