Madamemom Kızlar havuçlu kekim güzel oluyor ama üzerinin muhallebisini tutturamıyorum onun yerine vanilyalı puding yapıp döksem olur mu tavsiyeleriniz için teşekkür ederim şimdiden 💐🙂
_tosbiginannesi_ Madamemom -1 su bardağından 2 parmak eksik şeker 1 yemek kaşığı nişasta 2 yemek kaşığı un 1 litre süt 1 tatlı kaşığı tereyağı 1 paket vanilya İlk sıcağı çıkınca 1 paket krem şanti katıyorum güzelce mikserle çırpıyorum . Havuçlu kekin üstünde kullanıyorum çok güzel oluyor bu tarifle deneyebilirsiniz sizde isterseniz🌸🌸🌸 Vanilyalı puding de olabilir galiba ama hiç denemedim ben ☺️