Normalde günde 5 kez kakalı bezini alırdım her açtığımda yapmış olurdu 3-4 gündür yapamıyor çok sinir oluyor ıkınıp ağlıyor sürekli 3. Ayını yeni doldurduk neden böyle oldu normal mi sizce kabız gibi ıkınıp ağlıyor ama kabız gibi değil kakası da anlamadım ya