Su92 Yoo çok kolay. Yağlama olayı 6 ayda bir öneriliyor iç aksanı suya tutuyorum kuru bezle siliyorum içini falan sonra kendini temizleme özelliği var arada bir aklıma esince temizliyorum genel temizlik yapıyorum zaten her kapanmada ve açılmada içinde kalan kahveyi kendi temizliyor. Bendeki 12 çeşit yapan olması lazım tam modeli unuttum. Nespresso falan bence pahalı ben günde 2 kahve içiyorum en az, arada misafirlerim geliyor onlara yapıyorum 1 kilo çekirdek kahve rahat 1,5 ay gidiyor. Onun da kilosu 300 tl civarı. Sadece kendim içsem 2 ay gider. Süt falan az gidiyor. Benim gözüm biraz Delongnideydi ama ona da o kadar para veremem yani. Mesele kahve çekirdeğinde aslında tüm lezzet onda