Bebeğim 42 günlük. Dün akşam 9 da uyudu 1 de uyandı. 1:30 da uyudu gece 4 te uyandı. 4 ten beri naptıysam uyumuyor. Ayaklarını sürekli yatarken karnına çekiyor huysuzlaşıyor,ağlıcak gibi oluyor,söyleniyor gibi. Anason bile verdim 2 çay kaşığı ama yok. Gazını çıkarmaya çalışıyorum 15-20 dk dır çıkmıyor birşey. Napmalıyım bende çok uykusuzum oda bayılcam artık