Arkadaşlar merhaba. 3 gün önce bebeğimin çok yoğun gaz sancısı oldu bu sebeple nurse harveys damla ve biogaia aldık. İki gündür bebeğim daha huzursuz normalde hiç kusmazdı ancak şimdi kusuyor ve hiç uyumuyor. Bu damlalar yan etki yapmış olabilir mi acaba? Böyle durum yaşayan var mı aranızda?