Her şeyi kafaya takmak mi artık sinir stres mi bilmiyorum çok yoruldum ve vücuduma vurdu. Dün post açmıştım smear testi ile alakalı. Bugün patoloji sonuçlarım temiz çıkmadı. Doktorda resmen başından savar gibi gönderdi beni. Enfeksiyondan kaynaklıdır belki felan fistsn gibisinden
Bundan sonra napicam bilmiyorm . Eşim takma kafana yoktur öyle bir şey diyor . Ağlayıp duruyorum 8 aylık bebeğim var