Kızlar 3 yaşına yeni girdi oğlum çişe alışmalı 6 ay oldu fakat başta yoktu sonradan kiloduna değdirecek kadar çişini kaçırıyor çoğunu tuvalete yapıyor geceleri kuru öğlen uykuda kuru fakat uyanık olduğunda azda olda kilodunu ıslatıyor çişi çok olduğu zaman söylüyor gidiyor çözemedim başına gelen var mı acaba