Cerenyrt Merhaba arkadaşlar, sağıp buzluğa koyduğunuz sütleri daha sonra nasıl hazır hale getiriyorsunuz? Vitaminini vs öldürmeden bakteri üretmeden..
Pamirin_Annesi Cerenyrt acil durumlarda soğuk su ile çözebilir o arada sütün karışmasını da sağlamış olursunuz. Sonra benvari usulü biberon da ısınabilirsiniz.
Cinarinmelek_annesi07 Alt kisma koyup cozunmesi lazim. Sonrabermani usulü o cozulen sutu ilik suyun icine katip ilik hale gelip bir kaba bosaltman sonra ne ile verecek sen iste biberon veya kasikla oyle verebilir sin. Benim vardi ama zor icti tadi degismis malesef. Bidaha koymam o yuzden
Cerenyrt Cinarinmelek_annesi07 bazen değişiyor tadı gerçekten acaba sebebi nedir her sütte olmuyor o ama ve bebek anlayıp içmiyor zaten 🤔
deletedmom0960 kaynar suyu bi kaba koyup donmuş sütü poşetiyle içinde eritip ılıklaşınca biberona koyup veriyorum ben
_pln_ deletedmom0960 canım belki senin yöntemin doğrudur ama bana kaynar suyun içine bırakma demişti ebem 🤷🏼♀️ Bende ılık bi su yapıp poşetiyle koyuyorm içine, süt buzlu olduğu için ılık su soğuyo hemen. Sıcak sudan ilave edip ılıta ılıta içinde çözdürüyorum sütü
Cerenyrt deletedmom0960 öyle bakteri ürüyor diye biliyorum. Öncesinde çözünüp sonra ısıtmak gerekiyor
Rojin21 Akşamdan çıkar üste koy sabaha erir , sonra biberona ne kadar koyacaksan koyup benmari usulü ısıt . Hepsini birden ısıtma ısıtarsan bir daha ısıtılmıyor. Benim bebeğim 90 cc içiyor o kadar koyuyor her seferinde
Mercansmom Rojin21 peki dışarı çıkarken nasıl yapıyorsunuz mesela donmuş sütüm var dışarı çıktığımda nasıl kullanabilirim onu
Cerenyrt Rojin21 peki ısıtmıyorum ama atıyorum 30 ml kaldı yarım saat sonra içirsem birşey olmaz herhalde ısıtmadan oda sıcaklığında
Aslidemir-98 Mercansmom O zamanda canım ben ısıtmadan biberona koyup çıkıyordum. Acıktığı zaman bi kafeden sıcak su alıp o bardağın içinde ısıtıp veriyordum. Zaten acıkana kadar buzdolabı soğukluğu gidiyordu çabuk ılıyordu
Cinarinmelek_annesi07 Cerenyrt bilmiyorum bunun icin eger icmeezse kendi sutunden karistirman gerekmis veya dik degil de yatik sekilde koyun diyorlar ama ben baktim tadina tovbe yani ben bile sevmedim tadi cok degismis ki 1 ay bile olmamisti koyali
Aslidemir-98 Canım oğluma tam 2 ay buzluktan verdim sütleri. Poşeti indiriyordum. Eriyince biberonuna içeceği kadarını koyup cezvenin içinde sıcak suda ısıtıyordum. Yalnız buzluktan inen sütler çok zor eriyor o nedenle hesaplayarak fazla süt indirin derim çocuk aç kalmasın sonra ☺️
deletedmom0960 _pln_ olabilir canım ben bikaç kere verdim donmuş sütü zaten normalde emdiriyorum ilk doğum yaptığımda sağdığım sütler ziyan olmasın diye vermiştim dondurucudaki sütleri üç ay içinde tüketmek gerekiyo çünkü
Rumeysa_01 Buzlu sütü dolabın üst kısmında çözdürün yada ev ortaminda da cozdurebilirsiniz çözülen sütü içeceği kadarını biberona koyup sıcak suyun içine koyun benmari usulü sıcaklığını bileginizle kontrol edebilirsiniz ama buzu çözülen sütü 24 saat içinde tüketmeye çalışın kalınca bozulur ve buz dolabında saklayın
deletedmom0960 Cerenyrt bilemiyorum çözülen sütü üç saat içinde tüketmek gerekiyo ben zaten emdirdiğim için süt sağmıyorum artık ama bikaç kişiden görmüştüm hepsi öyle veriyodu