gmz1991 bana da geçen ay gittiğimiz doktorumuz öyle demişti, şimdi başka doktora gittim hiç de gözüm tutmadı. Bir sürü krem, yağ yazdı, kalça ultrasonunu tekrar istedi vs.
Ha bu arada bebeğim ilk iki hafta pişik olmuştu sürekli kaka yapıyordu sonra geçti. Onun da süt alerjisiyle ilgili olacağını söyledi