9 aylık bebeğime artık akşam yemeği verebileceğimi söyledi doktorumuz. Kahvaltı ve öğle yemeği veriyordum akşama doğru da biraz yogurt veya meyve veriyordum. Siz akşam öğünü olarak nasıl yemekler veriyorsunuz? Bi de günde kaç öğün ek gıda veriyorsunuz?