naimeylmz Kızlar bebegim 3 aylik oldu dün sütünde azalmami var sizlerde de oldu mu goguslerim çok yumuşadı eskiden dolu dolu olurdu taş gibi son 3 gundur ne içtiysem ne yediysem giguslerim yumusacik
Hamburgerr naimeylmz hayır göğüsleriniz terbiye olmuş ilk zamanlar ölçüsüz süt olur artık bebeğinizin ihtiyacı kadar süt üretecek
Elif1997 naimeylmz benimde öyleydi hep akardı çok sert olurlardı. Smdi 5. Aya girdik bayadir yumusaklar bende öyle dusunuyodum ama dglmis azalmasından dgl merak etme
melikeatlas Elif1997 Aynen benmde göğsüm yumuşadı ilk zaman sütüm azaldı die düşündm ama sağdan soldan duyunca rahatladm sağınca az geliyo az zannediyosun ama bebişin emince çok şükür ona yetiyo şifa bile olsa yeter hastalıklardan korusun bebişlerimizi🙏🏻🧿