Merhaba sevgili anneler ben oğlumu 4 aylikken sunnet yaptırmaya karar verdim. Eşimde maalesef klipsli sunnet tekniğini kullanan bir doktorla anlasmis. Oğlumuzun götürdük bize acısız ağrısız olacağını söyledi lokal aneztezi ile 3 dakikada biteceğini söyledi. Neyse anlaştık oğlum çok çok agladi emzirdim sakinleştirdim. Bize krem ve sprey verdi ilk gün çok anlayabileceği söyledi oğlum 3 gün boyunca 10 dakika kesintisiz uyusa çığlıklarla uyandı doktora söyledim normal dedi ama ters giden birseyler vardı hissettim. 3. Gün klipsi aldı oğlumun pipisi ödem içinde ucu yara şeklinde iğne yaptığı yer yara bu ne hal diye sordum oğlunuzun teni hassas dedi ve gomuk pipi var dedi! Bunu neden başta söylemediniz dedim önemli birsey değil dedi masaj yapın pipiye yapismasin dedi her masajda oğlum çığlık içinde deri ittirdikce kanıyor normal olduğunu söylüyor düzeleceğini söylüyor gün geçtikçe düzelmedi aksine çocuğumun derisi pipisini yapıştı! Utanmadan gelin düzelteyim diyor tabiki gitmedim derhal cerraha gösterdim cerrah bu işlemin tamamen yanlış olduğunu ve cerrahi operasyon geçirmesi gerektiğini söyledi kahroldum! Yaraların iyileşmesini tam 4 ay bekledik ve oğlum tekrar sunnet oldu düzeltme yaptılar 1,5 saat operasyonda kaldı cerrah pipiyi zor toparladigini söyledi çok şükür sagsalim çıktı oğlumun pipisi düzeldi şimdi adalet karşısında hakkimizj arayacağız. Arkadaşlar lütfen benim yaptığım cahilliği siz yapmayın çocuğunuzu cerrah hariç kimseye emanet etmeyin bu tekniği kullanmakta ısrarciysaniz bile lütfen iyi araştırın. 4 aydır uyku uyumuyorum Rabbım bidaha bana ve kimseye yaşatmasın. Daha çok detay var ama özet olarak böyle. Ki arkadasllar gomuk pipi varsa bile sunnet etmemesi gerekiyormuş bizimki sırf para için yapmış o doktor bozuntusunu surundurecegim!