Oğlum erken doğdu ve 2600 doğru ve bir de kilo verdi, ilk 3 gün sütüm gelmedi mama kullandık hastane de sonra sütüm geldi oğlum mamaya alıştığı için emmek istemedi ama ben başardım. Yani toplasanız 4 gün mama kullandı, sürekli süt yapacak şeyler içtim neredeyse 6 aylık olasıya kadar promalt işte emziren anne çayı, helva kuruyemiş ne sarılık oldu ne de doktor mamaya geçin dedi. Önemli olan doğum ağırlığı ve eğer sütünüz varsa demek ki yeterli değil ya da bebeğe yaramıyor o yüzden sütünüzün kalitesini arttırın. 14 aylık şu an hala da emziriyorum sütünüz geliyor siz emzirmeye devam edin ama bir süre takviye kullanın demek ki kilosu düşük, ama bu süreçte emzirmelekten ve süt yapacak şeyler kullanmaktan asla vazgeçmeyin. Bir daha ki ay kontrolünde yeterki seviyeye geldiyse mamayı bırakın