Bebeğim çok gazlı. Midesinden bağırsaklarından hep sesler geliyor. Akşamdan başlıyor sancıları sabaha kadar sonra da çok yorgun düşüyor. Onun acı çekmesi beni bitiriyor. Çok çaresiz çok güçsüz hissediyorum. Simplex damla ve Flatuben kullanıyoruz. Ben rezene çayı kimyon çayı içiyorum. Yediklerime dikkat ediyorum. Ama bebeğim hala aynı. Daha 43 günlüğüz bu gaz sorununun bitmesine daha çok var. Allahım yardımcımız olsun. Gaz problemi yaşayan tüm bebeklerin tüm annelerin yardımcısı olsun.