Arkadaşlar kızıma ayakları üşümesin diye çoraplı pijama ve patık gıydırıyorum gün içinde böyle gezdıgı ıcın sanırım terlıyor ayakları o yüzden biraz soyulmus, bugün başparmaklarının köşesinde hafif sarılık gördüm , sizce mantar mı olmuş , başına gelen var mı?
