Denooomii Hatlarmi karisyo ..Dedeyi bilyo anneyi hiç demiyo sadece oyuncak düşerse kanepe altına öyle diyo..
Minigim38 Denooomii herkesi biliyor ama herseye meme diyor etrafta öyle geziniyor 14 aylık olacağız 🤣
ArsAyz Denooomii 22 aylık hala erkeklere baba yada dede kadınlara anne diyo😄😄 Bazen babasına bile anne dediği oluyo panikten. Kelimeleri az olduğundan bence 😇
Ezzzzi Denooomii ay oğlum bir çok kelime çıkarıyordu sadece kişileri tam seçemiyordu , 14 ay itibari ile herkes bi anda dede oldu 😄 şimdi herkese dede diyor , sokakta gördüğü kişilerden bizlere kdar herkes dedesi onun için 🤣🤣🤣 bence dönem dönem oluyor bu
Bebitombuyuyor Denooomii benim oğlumda öyleydi sehbaya bile anne diyordu. 2 yaşa giricek şu an ayırt ediyor merak etmeyin geçiyor
Cml_eym Bizde aynı konudan muzdaribiz.Suan 18 aylık olduk ama 17.ayindan beri herkese baba diye çağırıyor.Ondan once ne guzel dedesine dede teyzesine teyze derdi..Diyebildigini biliyorum ama yok yani artık demiyor.
Denooomii Cml_eym aynen çoğu şeyi öğrenmek taklit etmek hatlar karıştı sanırım ikihafdamiz var 18aylik olucaz .annenin babanın kim olduğunu biliyo aynen dedesine dede derdi nezamandir baba baba ezber etmiş dün oyun alanı götürdüm çocuğa baba baba diyip indirdi arabadan kendi bindi 🙄
Denooomii Bebitombuyuyor ay benim oğlum koltuk altına oyuncak düşünce anne diyo biliyo ama demiyo anne ..oyuncak alamadığı zaman bekliyorum sırf anne için 😆😆