csrhly benim bebeğimde damlayı kullanmaya başlayınca az yapıyordu alakalı olabilir. 6.ayına kadar kullandım yine de probiyotik önemli diye. 6.ayından sonra yine hergün yapmaya başladı. Kullanırken de 3-4 gün arayla yaptığı zamanlar oluyordu ama rahatsız değildi bu durumdan. Yine de bi doktoru bilgilendirin o yönlendirsin isterseniz