Benim 1 ayı geçti taktıralı ilk günler lekelenmem oldu 1 hafta beraber olmadık ama korunuyoruz gene de riske atmamak için 2 teyzem 3.çocuklarına sprialle hamile kalmıştı 😬 bi tanesi doğurdu bi tanesi düşük olmuştu. Ben 2 kere regl oldum arada geliyor kanama ilk 3 ay normalmiş 🙏🏻