Umayada45 Kızlar bebeğim 4.5 aylık biberon tutmuyor isede başladım bu hafta annem kaşıkla veriyor oda yarısı dökülüyor yarısı midesine gidiyor ne yapabilirim önerisi olan
Yasemin-kckdgn Umayada45 kaşık biberon deneyebilirsiniz benim oğlumda biberon tutmuyordu kaşık biberonla içirdim ara ara teklif ettim diğer biberonu sonrasında tuttu şuan 13 aylığız içiyor normal biberonla 👍
_serapmila_ Umayada45 benim kızım da 4,5 aylıktı biberona geçmem gerekti tutmadı ama avent aldık onu tuttu
Umayada45 _serapmila_ Avent var onuda denedim ya sonra lansinoh daha yumuşak diye onu denedim yok onuda emmiyor
Umayada45 Yasemin-kckdgn aldım bende kaşık biberon bebedor e bebekten insallah tutar ya haftaya 5.ayı doluyor kiloda almamıs
Yasemin-kckdgn Umayada45 bnm oğlumda geç alıştı normal biberona biraz ısrarcı olun aç olduğunda onunla başlayın içtiği kadar içsin gerisini kaşık biberona dökün verin ben böyle alıştırdım zor ama Allah kolaylık versin 🙏
Umayada45 Yasemin-kckdgn evet zor bugün denedim biberon çok ağladı bıraktım sonra beni emdi işte biberon tutsa kolay olucak belki otururuz 5.ayı doldursun ek gıda desteğinde olucak