Prensler26 karakola gittiysen ve adli tıp raporun var ise mahkemeye çıkarsınız mahkeme de sözlü olarak birlikte olduğunuzu olayların gerçek olduğunu ancak barıştığınızı söylerseniz eşinizde 5 yıl süreyle bir suç işlemez ise herhangi bir sorun teşkil etmez efendim 🤗 size mesaj gelir mahkemenin olacağı gün lütfen panik olmayın korkulacak bir şey yok bu demek oluyor ki sizi koruyan insanlar var ve lütfen şiddet varsa tepkinizi belli edin