YoncaGulce beslenmeyle alakalı değil ama yine de söyleyeyim,ben de bir süre gün içinde hiçbir şey yapamaz hale gelmiştim .Artık akşamdan evi toplayıp ev işlerimi hallediyorum sabah sadece kızımla ilgileniyorum . Üstelik ben öğretmenim evde de değilim kaç saat, çok rahat oluyor ev işlerini akşamdan yapmak .Bebe bisküvisi,Lor,labne tarzı şeyleri de akşam yaparım gün içinde uğraşmamış olurum.