Kızlar oğlum 6 tane yedi. Ateslenmisti. Hastalandığında beri kaka düzeni bozuldu hafif bulastiriyo geciyo bazen aferdesinjz ama poposundan kaka renginde su geliyo damla damla. İshal gibi ama bazende normal kaka gibi çok minicik pütürlü. Ama az öncede üzerime kakasını fırlattı sıvı sıvı mesela 😂😂😂 ay çok özür dilerim açık açık yazdım ama sizce iğneden olabilir mi . Başına gelen var mı daha önce. Demir ilacı da kullanıyoruz ocean. Kabız yapar derler ama biz bez dayandiramiyoruz poposu pişmesin diye bulassa degistiriyorum