Kızıma dün 4. Ay aşısı yaptılar 2 bacağından ve 2. Ayda vurulan aşının devamı olduğunu pek ateş yapmayacağını ama takip etmemi söylediler. Akşamına saat 8 gibi ateş birden 38lere çıktı kızım daha önce hiç ateşlenmemişti baya panikledim hemen soydum calpol verdim gece uyurken düştü. Fakat sabah yine çıktı yarım fitil verdim yine düştü uyudu şimdi uyandı tekrar yükseliyor. Acaba normal mi bir fikir verin lütfen acaba başka bir sıkıntı olabilir mi, normalde çok huysuz bir Bebek ama bugün sakin sakin yatıyor .