2prenses Hanımlar ne olur okuyun ve bişeyler yazın . KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM. Kızlar bebeğim 2.5 aylık . 18 ekimde doktor kontrolünde doktoruma sürekli kustuğunu, gaz çıkarmasına rağmen rahatlamadığını, yeşil ve mukuslu su gibi kakasını, hırıltısını falan anlattım. Kaka testi yapıldı ve 3 gün sonra telefonda görüştük sekreteriyle. Bana süt alerjisi olduğunu relactaz damla kullanması gerektiğini ve benim süt ve süt ürünleri tüketmemem gerektiğini söyledi. O günden beri yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Ama bebeğimin şikayetleri hala aynı şekilde devam ediyor. Akşamları ağlama krizine giriyor. Ikına ıkına gazını çıkarıyor ama karnı hep şiş. Ve günde 8 9 kere yeşil mukuslu kaka yapıyor. Sizin nasıl oldu ? Süt alerjisi teşhisi konulduktan sonra neler yaptınız ? Neleri tüketmediniz? BEN TÜKENDİM ÇÜNKÜ GÜNDÜZLERİ TOPLASAN YARIM SAAT UYUMUYOR. GECE AĞLAYA AĞLAYA ÇATLAYACAK DURUMA GELİYOR 12DEN ÖNCE UYUMUYOR VE SÜREKLİ UYANIYOR.
Momofaboy 2prenses 2-4 hafta sürer sonuç almanız. Çocuk gasteroenteroloji bölümü olan bir hastaneye gitmenizi öneririm.
Barismehtap Doktor bize diyetten 3 hafta sonra anlaşılıyor dedi, yani 3 hafta süt ürünleri tüketmeyin ,şikayetleriniz öyle azalacak,geçmiş olsun