dunyamveben Ben ilk iki ay her ay götürdüm 4,5 aylık gittik şimdi doktor 7. Ayda gelin tekrar dedi bence her ay saçma oluyor gerekirse gidilmeli tabii ki ama 4. Ay destekli oturma için önemli bir ay mesela o yüzden götürdum bu ay doktor onaylamazsa oturtmak istemedim 6-7 ay menenjit aşısı ve ek gıda ayı gidip konuşulmalı 9. Ay rutin kan tahlili yapılıyor kansızlık var mı diye bu şekilde iki ayda bir gidiyorum sorun olursa mesaj atıyorum önemli birşeyde çağırıyor kilo boy baş çevresini zaten sağlık ocağı takip ediyor.