seevg ewet yanidogan tam.olarak boyle kolik bir bebek olablir,bnun haricinde gaz sancilari olablir siz cikartsanizda her beslenme sonrasi oluyor gaz ckmiyor tamamen yani,kaka icin zaten damla kullaniyorsnuzdir sindrimi icn gaz damlasi yani doktruniz onersii ile probiyotik icerikli kullanablirsniz danışın siz..duygu güwen ve halen dunyaya adapte olamaddgi icn surekli kucak istemesi aglamasi normal.kusma vs var ise reflu yatagi kullanablirsniz.her beslneme snrasi 0 15 dk dik tutup oyle yatirin.sabahlari ac karnina gaz masajlari yapin birasda olsa rahatlatr kaka yapmasinada yardimci olur duzenli yaparsaniz.