eylulyagizmoms_ Kızlar rahim duvarım çok kalın çıktı bu yüzden sürekli adet oluyordum. Perşembe günü ameliyat olacağım kürtaja benziyor dedi doktor ama çok korkuyorum anestezi alacağım. Bu ameliyatı olan varsa süreç nasıl ilerledi bilgi verirmisiniz
nartanemm Gecmıs olsun yasamadım ama kurtaj oldum full narkozla bırsey hıssetmedım uyandıgımda hersey bıtmıstı sızınde kolaylıkla gecsın amelıyatnız 🌸
eylulyagizmoms_ nartanemm anestezi ve narkoz aynı şey mi acaba yani anestezi deyince birden uyanırım diye falan korkuyorum yada hissederim diye Teşekkür ederim bu arada 🌼
maysa-19 eylulyagizmoms_ ben farklı biseyden ameliyat oldum.onu kolona göre veriyorlar uyudugundan emin olduktan sonra başlıyorlar kafana takma bunu
eylulyagizmoms_ Mery12 benim 3 aylık iğneden dolayı kalınlaşmş 2 aya yakındır kanamam kesilmiyor aşırı kanamam var. O iğne rahim duvarımı kalınlaştırmş oda kanama yapıyor. Perşembe olacağım inşallah