Nisaaabbk Bebeğim 10.5 aylık önceden saginca daha çok sütüm cikiyordu ama şuan eskisi kadar çıkmıyor Max 60 CC .. acaba sütüm azalmış olabilir mi ? Bir de ek gıdaya olan iştahı epey arttı . Büyüdüğü için bu durum normal mi yoksa benim sütüm mu azalmıştır
Nisaaabbk Nisaaabbk benim gibi bu aylarda sütünde azalma olan annelerim var mı yoksa bu durum sadece bana Özel mi
AvrupaYakasi Nisaaabbk benzer durumdayım. Çalıştığım için süt sağma sıklığımı istemeden azalttım. Artık çok azaldı, kesilmek üzere 😔