1koalannesi Kızlar bir yaşına bırakan var mı bu aşıyı? Ya da hem 9. Ayda hem 1 yaşında yapan var mı ?
MeetJoeBlack 1koalannesi biz yaptırmadık ama bizde yumurta alerji şüphesi vardı , doktor önerisiyle yaptırmadık. Ama öyle olsa da yapılıyormuş hastanede kontrol altında. Sadece 1 yaşında yapıldı.
9mart 1koalannesi bende daha yaptırmadım çok kararsızım bu konuda hemişireye sorduğumda size kalmış dedi çevremde yaptırmayan insanlar var
Birberenannesi 1koalannesi hem 9 ay hem 1 yaşında yaptırdım. Önlemi ne kadar erken alsak kârdır sonuçta ne zaman hastalık bulaşacak bilemeyiz. Bi zararı da yok.
enercisizkaldimanne 1koalannesi ilk oğlum 2019 doğumlu 1 yaşında oldu sadece, 2. Bebemde bu hafta gidecek hastaneye sağlık ocağından aradılar aşı için doktora sorayım önerirse yaptırırım dedim bakalım yapmayacak galiba doktoru. Sadece menenjit aşısını konuştuk
Themom_ 1koalannesi salgın haline geldiği için 9. Ayda da yapılmaya baslanmış bende aşı takviminde görmediğim için doktorumuza sordum sağlık bakanlığı 9. Ayda da yapma kararı almış. Ben doktorum yaptır dediği için yaptıracağım daha9. Ayımıza 2 ay var ama yinede sormuştum doktorumuza
1koalannesi Hepinize verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, ben de bir yaşına bırakmaya karar verdim 🙏🏼