zeykan1 Arkadaşlar biz çok seyahat yapan bir aileyiz bebeğim şuan 25 günlük ama onun güvenliğine hepinizin önem versiği kadar önemsiyorum ne zamandır oto koltugu bakıyorum hiçbir bilgimde olmadıgından karar veremedim sizin kullanıp memnun kaldıgınız varmı
Tuba_44 zeykan1 joie every stage doğumdan itibaren kullanılıyor 0-36 isofixli hem de şuan hatta indirimi var çok güzel bi ürün
Elmsnghn zeykan1 güvenliği icin Avrupa’da ciddi testlerden gecerek alınan ADAC belgesine dikkat etmenizi öneririm. Hangi marka alsanjz bile bu belgeye bakmanızı oneririm.
Sevvl zeykan1 bizde hiç yerinde durmayan bir çiftiz ben ikizlerime kinderbayb kullanıyorum harika otesı ürün gerçekten o kadar sevıyorlarki yemın ederim eve getıresım gekıyor dkdkd ona oturunca dünyalar duruyor benim kızlarda bazen durmuyorlar arabaya götürüp gezdiriyoruz araba ile alakalı değil pusetleri varken kavga kıyamet 2 dk yol gidemezdik sımdı bu bu yüksek ya izleye izleye uyuyorlar Suan indirimde biz tanesını 5300 e almıstık
lohusaserbeti Misbebe be safe 0-36 kilo olanı yok sanırım internette hep 9-18kg yazıyor sizinkisi de o mu
Misbebe lohusaserbeti Canım 0-36 diye bir şey yok zaten iddia ediyorlar ama mümkün değil çocuk kaç yaşında 36 kilo olucak ☺️0-18 izi turn yenidoğana uygun bende 9-18 var izi comfort çünkü zaten bebeğim 5 aylık doğduğunda puset kullandık.Maxi cosi de güzel Dikkat etmeniz gereken adac ya da i size testlerini geçmiş olması.. evet fiyatı biraz yüksek ama seyahat yoğunluğunuz varmış bebeklerimizin canı söz konusu