Yasemin-kckdgn XBeren öncelikle hayırlı olsun gebeklik var ama çok yeni gibi birde hastane dikkatimi çekti büyükçekmece mimarsinan devlet hastanesi bizim eve yakın nerede oturuyorsunuz ?ben Sinanoba da oturuyorum🤗
XBeren serendipty cahil değilim hanımefendi baktım zaten kendimde anlayabiliyorum bişeyler oldunu ama buradaki annelerden de fikir almak istedim neden hemen saçma tavırlara giriyorsunuz
Yasemin-kckdgn serendipty bu platforma yazılmadı gereken ve yorum hakedrn bir post bence hani burası anne ve bebek platformu yaaa kaynana cinsellik vs. postlarına alıştınız sanırım bunu yadırgadınız 👍
XBeren Yasemin-kckdgn 9 aylık bebeğim var ya plansız bir gebelik oldu tabi daha cok yeni belki kimsyasal filanda olabilir hayırlısı olsun diyorum
Yasemin-kckdgn XBeren boşverin bizim milletimiz kaostan besleniyor kaos yaratmak için yorum yapmaya bayılıyorlar kaynana aldatılma postlarının yorum sayısı 400 500 ü geçiyor bu tarz konular daha çekici geliyor başlığa bakıp girmezler olur biter siz dert etmeyin🙏