Merhaba kızlar. Bebeğim cmt günü akşama doğru ateşlendi yeni dişi patladığı için ona yoedum. Pazar günü aşırı huysuzdu ağlama krizlerine girmeye başladı. Pazt 2 farklı doktora gittik. Biri boğazında hafif kızarık var dedi antibiyotik verdi diğeri fiziksel muanesi temiz boğazında ciğernde vs bişe yok dedi takip edelim dedi. Ama bebeğim aşırı huysuz ve uyku modunda ağlamaktan mı hastalıktan mı bilinmez gözler kırmızı ve bildiğiniz mayışık. Neyse salı günü tekrar başka bir doktora gösterdik. Oda boğazında bişi yok ama ciğerlerinde hafif hırıltı var gibi dedi kan ve ciğer filmi istedi.sonuçlar için aradığında Kan temiz enfeksiyon vs yok ama ciğerde hafif bir tutulum var dedi antibiyotik verdi. Başladık bu sefer. Ama bu sırada bebeğim aşırı huysuz , ağlıyor benden ayrılmak istemiyor. Bez bile değiştirtmiyor. Tabi huysuz diye normalde gündüzleri emzik vermezdim emzik verdim ve emziğe iyice alıştı bu ara. Özellikle iki kat daha dikkat ettiğim halde nasıl bu hale geldik anlamıyorum. Dışarı çıkarttığımda montu şapkası alttan iki kat pantolonu çorabı vs . Daha ne giydireyim bu çocuğu. Enfekte birsiyle de görüşülmedi. Herşeyi geçtim bu kadar uyku hali normal mi? Başına gelen var mı? Ateşi inişli çıkışlı max 38 oluyor.