Seyyahyolcu Bebeğimle göz teması kurdugumda bazen renkli olan kisim böyle oynuyor hani hizli bi şekilde. Sizlerde de oluyor mu
Balkizimm Seyyahyolcu korkutmak istemem ama normal değil gibi. Önünde yürüyen birini izlerken bile hızlı bir şekilde gözbebeği oynamıyor. Bi doktora gösterin bi sorun varsa erkenden önlemini alırsınız. Görme testi yaptırmamış mıydınız?
Seyyahyolcu Balkizimm yaptırdık bişey çıkmadi ama herkes test yaparken göze damla damlatiyo dedilee bizde damla falan damlatilmadi
Mervenurrr Bir doktora göstermende fayda bizim arkadaşın çocuğunda problem çıktı ciddiye al cnm inşaAllah bir şey seninkinde yoktur amin