jerryy43 her annenin sütü yarar. Sadece bazı cocuk az emer doyar. Büyükler gbi düşünün kimi su içce yarar. Kimi çok yer kilo almaz. Yani böyle durumlar sucu hemen anne sütüne atılması yanlıs geliyor bana. Benim bebeğimde sadece anne sütü alıyor. Diğer bebeklere nazaran cok zayıf. Ama keyfi yerinde saglıklı bnm için önemli olan bu. Suan 4 aylık ve 5300 gr falan. 2430 doğmustu. Her bebeğin gelişimi farklı benimki 3 bucuk aylık diş çıkardı 4 . Aya giriyoruz ikinci diş çıkıyor. Benim sütüm yaramıyormu şimdi. Buna sadece gelişim farklılıgı diyebiliriz