Liliyy ben 22 aylikken öğrettim. Kitaptaki tavsiyelere uydum yaz mevsiminde yaptım. Yani kitapta bloklara ayrılmış eğitim. Ilk bir kaç gün popo tamamen ciplak oluyor bu günlerde gözlem yapiyorsunuz sinyallerini takip edip yonlendiriyorsunuz. Bebegin alıştığını fark edince sort veya pantolon giydiriyorsunuz kulot yok. Daha sonra iyice oturduktan sonra kuloda geçiyorsunuz. Gece ve gündüz de ayni anda yaptım. Uyuduktan 3 saat ve sonra yine 3 saat sonra 2 kez uyandırdım. Bu süreçte gece gündüz tabii ki kazalar oldu halıları kaldırmıştım zaten hatta isemeli sicmali ayin oldu o derece 😂 1 hafta sürdü bizde. Ama beni en çok zorlayan oğlumun oturmuyor oluşuydu. Onu da yasak seyleri yapmasına izin vererek çözdüm mum yakma üfleme, makasla kağıt kesme gibi. Zaten makas kullanmayı da öyle öğrendi simdi gayet iyi makas kullaniyor 😂 su an 27 aylik hala arada kazalar oluyor ama bu da normal bir süreç. Ve ben hic cisin kakan var mi diye sormadım hiç 10 dk da bir yarim saatte bir lazimliga götürüp oturtmadim. İhtiyacı olduğunu anladığım anda yönlendirdim. Anlamadığımda yere yapmaya başladığı anda yönlendirdim. Lazimlik hep yanımızdaydi. Bu şekilde yani. Ve hiç kızmadım kazalar oldu temizleriz simdi ama bir dahaki sefere lazimliga dedim.