Selam hanımlar bebeğim 9 aylık ve bi şey yemez içmez bi kaç defa başlık açtım sorum şu ki bi kaç gündür zorla da olsa çorba mama verebiliyorum ama çorbayı kaşık la yemek istemiyo biberona koyunca da istekli içmiyo ama zorla da olsa içerebiliylrum bu süre zarfında 5 tane de dişimiz çıktı iştahsızlığı da sanırım bundan dolayı 2 tane daha da geliyo patlatı patlıcak şimdi ki korkum ya pütürlüğe alışmazsa eline verdiğimde de bazen atar bazen de ısırıp diliyle iter aç kalmasın diye sürekli çorba içiriyorum mama da yanı şekilde kahvaltımız öğlen akşam yemeğimiz yok iştahsız yemez ne yapmalıyım fikriniz nedir