Benim kızım doğduğundan beri ağlıyor 🥲 6 aydan sonra biraz daha iyiydi. Ama işte bir hafta iyiyse sonra mızmız. Atakları da bitmiyor ki 🥲 ben de 8.ay atağından diye düşündüm. Damaklarında da görünen bişey yok. Ne şişlik ne kabarıklı, kızarıklık. Daha hiç diş çıkarmadı