Arkadaşlar merhaba 17 aylık bebeğim de bir haftadır geçmeyen kuru öksürük (geceleri daha çok artan boğulur gibi) ve yüzünde kızarıklıklar vardı çocuk doktoruna götürdüm belirtilerimize göre alerjik bronşit tanısı koydu. Yaşayan var mı bu durumu ne yapmak gerekiyor geçiyor mu ya da geçti mi?