hestiura Oğlum bugün tam 3 buçuk aylık, 1 aydır çok güzel aguluyordu değişik sesler çıkarıyordu 1 haftadır takriben bıraktı bu sesleri çıkarmayı. Bu durum beni çok endişelendiriyor sizce sebebi nedir:(
Yazmelegi_ hestiura korkma benim kız da öyleydi 9 gün sonra 5 aylık olcak şimdi tekrar başladı kendi kendine konuşuyor
feyzas hestiura Belki görmesi geliştiği için etrafı daha çok izliyordur. Keşif dönemleri. O agulamalar sana bağırmalar olarak döner merak etme😁♥️
Yazmelegi_ hestiura ara ara konuşuyordu şimdi daha çok konuşmaya başladı hatta bazen bağırıyor ahahaha
feyzas hestiura Ben öyle biseye dikkat etmedim hic 🤷🏻♀️ şu an beş aylık bazen avazı çıktığı kadar bağırıyor sürwkli . Ama bişey ilgisini çeksin onu izler susar . Sizin ki de yeni yeni seçiyodur nesneleri. Bence yani
momssweet Gelişim nöbetleşe gerçekleşir yani başka bir özelliği gelişiyordur. Bebekler yürümeye başladığı dönemde de daha az konuşur çünkü odak yeri farklı oluyor endişelenmeyin 🎈