birprensesanesi Merhaba bugün birinci ay aşımız vardı hemşire ateşlenirse bunu ver dedi kullanan varmı acaba teredüt ettim biraz
soulmate35 birprensesanesi aile hekimi bize de parol yazmıştı ama parolun çok ağır oldugunu söyledi bir kaç kişi bu şurubu da hiç duymadım bence siz calpol verin